هتل های ترکیه

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 85
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 570
بازدید ماه : 1191
بازدید سال : 4327
بازدید کلی : 121224

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل بلیس بلک ترکیه

هتل بلیس بلک یک هتل ساحلی است که در منطقه بلک واقع شده است. هتل بلیس دارای یک ساحل اختصاصی و امن است که توریست ها را به سمت خود می کشاند. هر چند این هتل در نزدیکی ساحل است اما وجود ۵ استخر بزرگ و همیشه پر آب در فضای باز، در کنار آن یک پارک آبی و استخر سرپوشیده وجود دارد.محوطه ی این هتل ۵ ستاره در بلک، از درختان زیبا و تنومند کاج پوشیده شده تا در تمام فصول سال سبز رنگ باشد. توریست ها برای اقامت بهتر ، می توانند از سرویس های خشک شویی، لباس شویی و اتوشویی هتل بهره مند شوند. پذیرش های هتل بلیس در ترکیه، ۲۴ ساعته است. گردشگران تور ترکیه می توانند لحظات خوشی را در هتل بلیس بلک سپری کنند.

 

امکانات هتل بلیس بلک:

امکانات آن می توان به ماساژ، درمان بیماری، فیشال و سوارکاری و.. اشاره کرد. از جمله خدمات دیگر هتل، خدمات دربانی است که برای امنیت بیشتر مد نظر است .از دیگر امکانات ورزشی که در هتل بلیس در اختیار شماست یوگا، پیلاتیز، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال می باشد.در نهایت می توانید سرویس های تفریحی ورزشی این هتل را با امکاناتی نظیر اتاق بازی , مرکز آبگرم و سلامتی, ماساژ, زمین بازی کودکان, بیلیارد, تنیس روی میز,موج سواری ,دارت ,جکوزی , قایقرانی, دوچرخه سواری به طور کامل در اختیار بگیرید.در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به توریستان تور ترکیه ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورد.

 

رستوران و کافه های هتل بلیس :

برای صرف غذا، نوشیدنی و حتی یک دور همی دوستانه تر می توانید از رستوران و کافی شاپ  هتل  بلیس بلک استفاده کنید. مکان های این سرویس ها یا در داخل هتل، یا کنار ساحل و کنار استخر است تا شما بتوانید نهایت استفاده را از فرصت هایتان ببرید.

 


هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه

اونریا کلاروس اند اسپا ریزورت (Onyria Claros Beach & Spa Resort)  , هتل پنج ستاره ای مدرن در ساحل دریای اژه و در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه است. مهمانان این هتل می توانند از ساحل شنی دریای اژه و طبیعت تماشایی خلیج اوزدر کلاروس که یکی از زیباترین خلیج های اژه محسوب می شود، کمال استفاده را ببرند.اونریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت، درنزدیکی شهر باستانی کلاروس یکی از 12 شهر تمدن اژه واقع شده است. این هتل با مساحتی بالغ بر 93 هکتار امکانات رفاهی، سرگرمی، پزشکی و خدماتی گسترده ای را به مهمانان تور ترکیه خود عرضه می نماید. 

امکانات هتل اونریا کلاروس ترکیه:

تامین آرامش مهمانان تور ترکیه، یکی از اهداف و رویکردهای اصلی مدیریت این هتل است و به همین دلیل «اونریا کلاروس» به امکانات متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا (ماساژ سنتی هندی) و شیاتسو (ماساژ سنتی ژاپنی) مجهز شده است. 

در اسپای این هتل، انواع خدمات اروپایی، آسیایی و ترکی، توسط متخصصان فن ارائه می شود. در رستوران های این هتل انواع مختلف غذاها از ایتالیایی گرفته تا غذاهای دریایی و غذاهای شرق دور سرو می شود. اونریا کلاروس همچنین مکان مناسبی برای برگزاری سمینارها، نشست های کاری و مراسم ازدواج محسوب می شود.این هتل زیبا در کنار ساحل واقع شده است.مهمانان  تور ترکیه در هتل اونریا کلاروس میتوانند از جزیره خلیج اوزدر که یکی از زیباترین جزیره هاست بهره مند شوند. این هتل مجلل به مساحت بیش از ۹۰ هکتار امکانات تفریجی،رفاهی،پزشکی و خدماتی به مهمانان تور ترکیه خود عرضه می کند.

 


هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس ترکیه

هتل گرین ناچر ریزورت در ۵ کیلومتری مرکز مارماریس واقع شده است.این هتل ۵ ستاره ۵۰۰ متر با ساحل دریا فاصله دارد پارک آبی و رویایی در ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته است که میهمانان و گردشگران تور ترکیه می توانند از آن لذت ببرند. فرودگاه Dalaman در ۱۰۰ کیلومتری هتل واقع شده است. 

 

امکانات هتل گرین ناچر ریزورت ترکیه:

هتل گرین ناچر دارای ۶۳۱ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار می باشند. میهمانان تور ترکیه می توانند در اتاق های مجهز  و مدرن به دور از سروصدا به استراحت بپردازند. در این هتل ۵ ستاره انواع غذاها و نوشیدنیها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

امکانات رفاهی هتل گرین ناچر شامل استخر روباز ، استخر سر پوشیده ، حمام ترکی ، ساحل اختصاصی ، سونا ، شیرجه ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.هتل گرین ناچر دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.در صورت درخواست مسافرين تور ترکیه، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، پرتاب دارت شرکت کنند.به منظورتسهیل برگزاری کنفرانس ها، هتل گرین ناچرریزورت یک مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



تعداد بازدید از این مطلب: 197
موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود